Polityka prywatności
Zasady przetwarzania danych.
ZASADY OCHRONY I PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZUJĄCE OD 01.01.2020
1. KIM JESTEŚMY?
Adres naszej strony internetowej to: https://beerboom.pl.
Sklep BeerBOOM to marka polska, od 2020 roku rozwijająca się dzięki naszym Klientom. Dziękujemy!
Zapewniamy transport i serwis, utylizację starego sprzętu, bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji urządzeń. Klienci biznesowi mogą liczyć na elastyczne warunki handlowe i atrakcyjną ofertę leasingową.
Współadministratorami Twoich danych osobowych jest spółka IBC Polska F&P S.A. odpowiedzialna za prowadzenie sprzedaży w sklepie BeerBOOM.pl.
Jeżeli chciałbyś się z nami skontaktować, wystarczy, że napiszesz do nas mail na adres biuro@beerboom.pl lub prześlesz list na adres: „BeerBOOM” Łosice 25, 55-095 Mirków z dopiskiem „Dane osobowe”. Kontakt z nami jest łatwy, ponieważ w BeerBOOM wyznaczyliśmy jeden punkt kontaktowy dla wszystkich spraw dotyczących danych osobowych.
Ochrona Twoich danych osobowych jest naszym priorytetem. Dlatego, aby ją dodatkowo wzmocnić, wyznaczyliśmy w BeerBOOM Inspektora Ochrony Danych (dalej: Inspektor). Naszym Inspektorem jest Elżbieta Flak (kontakt: biuro@beerboom.pl).
2. W JAKI SPOSÓB ZBIERAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Twoje dane osobowe zbieramy przede wszystkim od Ciebie. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale w wielu przypadkach konieczne do realizacji przez nas określonych czynności (np. realizacja zamówienia).
Dzięki temu, że podajesz swoje dane, możemy m.in. utworzyć dla Ciebie konto w naszym sklepie internetowym oraz zapisać Cię do naszego Newslettera. Dzięki temu, że podajesz nam swoje dodatkowe dane osobowe, dotyczące np. Twojego adresu zamieszkania lub Twojego numeru NIP, możemy zrealizować dla Ciebie sprzedaż urządzeń i/lub usług w naszym sklepie internetowym lub w naszych sklepach stacjonarnych. Twoje dane zbieramy od Ciebie również w związku ze składanymi reklamacjami oraz wtedy gdy kontaktujesz się z nami np. telefoniczne lub mailowo.
Nasz sklep internetowy daje Ci możliwość logowania się lub założenia konta, a także dokonania płatności przy użyciu zewnętrznych serwisów. W przypadku logowania za pośrednictwem serwisów zewnętrznych właściciel serwisu przekaże nam imię, nazwisko oraz adres e-mail, a w przypadku płatności przy użyciu zewnętrznych serwisów otrzymamy status płatności oraz adres e-mail.
Twoje dane osobowe w postaci adresu e-mail i/lub numeru telefonu zostaną nam przekazane przez podmioty oferujące ubezpieczenie sprzętu lub kredyt konsumencki, jeśli wyrazisz zgodę na udostępnienie nam danych w celach komunikacji marketingowej przy okazji składania wniosku o ubezpieczenie produktu lub wniosku o udzielenie kredytu.
Twoje dane możemy również pozyskać od właścicieli platform handlowych za pośrednictwem, których możesz dokonać zakupu naszych produktów. W takim przypadku otrzymamy dane niezbędne do zrealizowania zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail, treść zamówienia).
Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookies i inne podobne technologie o czym więcej dowiesz się Polityki cookies.
3. W JAKIM CELU ORAZ NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Umożliwiamy prowadzenia Konta Klienta w naszym sklepie internetowym – w naszym sklepie internetowym możesz założyć Konto Klienta, która umożliwia m.in. śledzenie historii zamówień, pozyskiwanie informacji o etapie realizacji złożonego zamówienia. Przetwarzamy Twoje dane, gdyż jest to niezbędne do wykonania umowy o prowadzenie Konta Klienta, jako usługi cyfrowej, którą możesz zawrzeć z nami zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie naszego sklepu internetowego.
Realizujemy sprzedaż – dzięki temu, że podajesz nam swoje dane osobowe możemy otrzymać płatność, dostarczyć Ci towar, wystawić dokumenty sprzedażowe, rozliczyć sprzedaż. Przetwarzamy Twoje dane, dlatego że jest to niezbędne do wykonania umowy sprzedaży, którą z Tobą zawarliśmy, a także dlatego, że ciążą na nas określone obowiązki prawne, m.in. wynikające z przepisów podatkowych.
Przyjmujemy reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy – jeśli chcesz zgłosić reklamację lub dokonać zwrotu, Twoje dane będziemy przetwarzać w celu realizacji Twoich zgłoszeń, tj. rozpatrzenia reklamacji lub obsługi zwrotu. Przetwarzamy Twoje dane, dlatego, że jest to niezbędne do wykonania umowy, z którą ściśle powiązane jest prawo odstąpienia od umowy oraz dlatego, że ciąży na nas obowiązek prawny wynikający z odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.
Umożliwiamy wystawienie opinii o produktach – dzięki temu, że podajesz swoje dane możesz dodać opinię o produkcie dostępnym w naszym sklepie. Przetwarzanie danych jest niezbędne w celu wykonanie umowy o świadczenie usługi dodawania opinii.
Umożliwiamy korzystanie z dodatkowych usług – w naszych sklepach oferowane są np. usługi wniesienia, montażu i konfiguracji urządzenia. Przetwarzanie danych jest niezbędne w celu wykonania umowy, jaką zawierasz decydując się skorzystać z określonych usług.
Prowadzimy marketing – chcemy pytać Cię o opinię dotyczącą naszych produktów i usług, promować nasze produkty i usługi oraz prezentować oferty oraz promocje dopasowane do Twoich zainteresowań. Przetwarzamy dane znajdujące się w naszej bazie marketingowej dlatego, że mamy w tym prawnie uzasadniony interes, określony wyraźnie w przepisach ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (motyw 47 RODO).
Abyśmy mogli prowadzić marketing, dokonujemy profilowania, które jednak w żadnym przypadku nie ma wpływu na Twoje prawa lub wolności ani w inny podobny sposób na Ciebie nie wpływa. Podstawą przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, jaki mamy w tym by promować nasze produkty i usługi.
Dodatkowo, o ile wyrazisz odrębną zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej (w tym newslettera) drogą elektroniczną lub telefoniczną, będziemy wykorzystywać Twój adres e-mail i/lub numer telefonu w celu komunikowania oferty handlowej naszych sklepów. Podstawą przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna zgoda, którą możesz wyrazić np. zapisując się na nasz newsletter.
Udzielamy wyjaśnień – jeśli zadasz nam pytanie lub zgłosisz wątpliwości przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi, tak aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia z kontaktu z nami. Podstawą przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes w tym, aby udzielać naszym klientom i użytkownikom pełnych informacji i zapewniać im pozytywnych doświadczeń z naszymi sklepami.
4. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Na potrzeby realizacji sprzedaży, a także usług dostawy i montażu dane przechowujemy przez okres realizacji oraz rozliczenia umowy.
Jeśli założysz konto klienta w naszym sklepie internetowym Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, aż nie usuniesz swojego konta.
Jeśli prowadzisz z nami korespondencję lub skontaktowałeś się za pośrednictwem infolinii Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu udzielenia Ci wszystkich niezbędnych wyjaśnień.
Dane przetwarzamy do celów marketingowych do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w celach marketingowych. Większość informacji, jakie zbieramy do celów marketingowych przechowujemy jednak przez okres nie dłuższy niż 14 dni. W przypadku kontaktu marketingowego, zaprzestaniemy tego kontaktu w momencie wycofania przez Ciebie zgody na taki kontakt.
Po wyżej wskazanych okresach Twoje dane możemy przechowywać dlatego, że:
· zobowiązują nas do tego przepisy prawa (np. przepisy podatkowe, przepisy o rachunkowości, przepisy dot. odpowiedzialności za zgodność towaru z umową);
· dane mogą być dla nas niezbędne do wykazania, że nasze działanie było zgodne z prawem (np. dane o wyrażonej przez Ciebie zgodzie na kontakt marketingowy);
· nie minął jeszcze termin przedawnienia Twoich roszczeń.
5. KTO JEST ODBIORCĄ TWOICH DANYCH OSOBOWYCH? KIEDY DZIAŁAMY W IMIENIU INNYCH ADMINISTRATORÓW DANYCH OSOBOWYCH?
Twoje dane ujawniamy innym podmiotom tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania świadczeń, które zamawiasz albo, gdy jest to konieczne dla naszego rozwoju i ulepszania naszej oferty. Są to zawsze podmioty wyspecjalizowane w danej dziedzinie, które świadczą dla nas profesjonalne usługi wspierające sprzedaż w naszym sklepie internetowym oraz sklepach stacjonarnych. Rodzaje podmiotów, którym możemy ujawniać Twoje dane to:
· firmy przewozowe (np. kurierzy) – dzięki temu możesz otrzymać zakupiony towar na adres, który wskazałeś w zamówieniu;
· podmioty pośredniczące w realizacji płatności – dzięki temu możesz zrealizować płatność za zakupy w naszych sklepach;
· firmy transportowe – dzięki temu możesz otrzymać towar ze sklepu na adres, który wskazałeś przy zakupie, również razem z wniesieniem, montażem oraz odbiorem starego sprzętu;
· firmy świadczące usługi dodatkowe, które zamawiasz przy zakupie lub świadczące usługi niezbędne do realizacji zamówień – dzięki temu możliwe jest zrealizowanie zamówień;
· serwisy odpowiedzialne za naprawę sprzętu – dzięki temu Twoja reklamacja może zostać sprawnie załatwiona;
· firmy świadczące dla nas usługi IT – dzięki temu możemy m. in. utrzymywać oprogramowania służące do prowadzenia sklepów, Newslettera, ewidencje sprzedaży itd.;
· agencje marketingowe – dzięki temu możemy dla Ciebie tworzyć ciekawe oferty, promocje oraz bieżącą komunikować się z Tobą jako naszym klientem;
· firmy zbierające opinie o produktach oraz o sklepach – dzięki temu możesz podzielić się swoją opinią o produkcie lub wrażeniami z korzystania z naszego sklepu.
W każdym przypadku, gdy ujawniamy Twoje dane innym podmiotom, dokonujemy tego w ramach obowiązujących przepisów. Jeśli nasi usługodawcy przetwarzają Twoje dane w naszym imieniu, muszą zapewnić gwarancje wdrożenia rozwiązań technicznych i organizacyjnych, które będą chroniły Twoje dane osobowe i spełniały wymogi Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Twoje dane osobowe w określonych przypadkach przetwarzamy nie jako administrator, lecz jako tzw. procesor, który działa na zlecenie innych podmiotów. Dzięki temu możesz w naszych sklepach otrzymać dodatkowe usługi, które wzbogacają naszą ofertę i pozwalają Ci łatwiej oraz spokojniej realizować zakupy. Są to następujące przypadki:
· usługi ubezpieczenia sprzętu (Gwarancja dodatkowa) – działamy w imieniu towarzystw ubezpieczeniowych;
· zakupy na raty (kredyty konsumenckie) – działamy w imieniu banków;
· leasing dla firm – działamy w imieniu podmiotu udzielającego leasingu;
· usługi telekomunikacyjne.
6. JAKIE MASZ PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. Twoje prawa obejmują:
· prawo dostępu do swoich danych osobowych i zasad ichochrony
· prawo do sprostowania danych
· prawo do usunięcia danych
· prawo do ograniczenia przetwarzania danych
· prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych.
Uprawnienia, o których mowa powyżej możesz wykonywać poprzez kontakt z nami pod adresem e-mail: biuro@beerboom.pl lub pisząc list na adres: „BeerBOOM” Łosice 25, 55-095 Mirków z dopiskiem „Dane osobowe”.
Jeżeli wyraziłeś zgodę na kontakt marketingowy, masz prawo wycofać ją w dowolnej chwili, pisząc e-mail na adres biuro@beerboom.pl lub też listownie na adres: „BeerBOOM” Łosice 25, 55-095 Mirków z dopiskiem „Dane osobowe”.
Pamiętaj, że od chwili wycofania przez Ciebie zgody może minąć określony czas, zanim zgłoszenie zostanie przyjęte do systemu, a wszystkie bazy danych się zsynchronizują. Podejmiemy starania, aby te działania odbyły się bez zbędnej zwłoki, ale w żadnym przypadku nie może to trwać dłużej niż jeden miesiąc.
Pamiętaj, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). W ramach wykonania tego uprawnienia powinieneś podać pełny opis zaistniałej sytuacji oraz wskazać jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru na wskazany powyżej adres.
7. CZYM JEST PRAWO DO SPRZECIWU WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?
Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz zgłosić wówczas, gdy ze względu na Twoją szczególną sytuację nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w określonym celu wynikającym z naszych prawnie uzasadnionych interesów.
Jeśli zgłosisz swój sprzeciw, nie będziemy już przetwarzać danych w celu, którego dotyczy Twój sprzeciw. Pamiętaj jednak, że w niektórych sytuacjach możemy mieć ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania Twoich danych, które będą miały pierwszeństwo wobec Twoich interesów, praw i wolności. W niektórych sytuacjach przetwarzanie Twoich danych może być również niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W takich przypadkach nie będziemy mogli uwzględnić Twojego sprzeciwu.
Jeśli sprzeciwiasz się przetwarzaniu Twoich danych w celach marketingowych, to nie musisz tego w żaden sposób uzasadniać. Taki sprzeciw zawsze będzie przez nas uwzględniony.
Sprzeciw możesz zgłosić na adres e-mail biuro@beerboom.pl lub też listownie na adres: „BeerBOOM” Łosice 25, 55-095 Mirków z dopiskiem „Dane osobowe”.
8. CZY TWOJE DANE BĘDĄ PRZEKAZYWANE POZA TERYTORIUM EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO (EOG)?
Przy prowadzeniu strony internetowej korzystamy z narzędzi dostarczanych przez podmioty, które znajdują się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, a niektórzy z naszych dostawców usług mogą przechowywać Twoje dane poza ww. terytorium (np. Google).
Jeśli mogłoby dochodzić do przekazywania informacji poza Europejski Obszar Gospodarczy, będzie się to odbywać wyłącznie w ramach procedur wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych, a więc:
· do takich krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą, że zapewniają one odpowiedni stopień ochrony, albo.
· w razie braku ww. decyzji – po zapewnieniu odpowiednich zabezpieczeń, i pod warunkiem, że obowiązują egzekwowalne prawa osób, których dane dotyczą, i skuteczne środki ochrony prawnej, np. na podstawie zawarcia z podmiotem, do którego dane mają zostać przekazane standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, wyposażonych w dodatkowe środki zabezpieczające – o ile będzie to konieczne.
Jeśli chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje napisz na adres e-mail biuro@beerboom.pl lub też listownie na adres: „BeerBOOM” Łosice 25, 55-095 Mirków z dopiskiem „Dane osobowe”.
Polityka Cookies
Czym są pliki cookies?
Pliki cookies, znane także jako “ciasteczka”, to dane informatyczne, w szczególności małe pliki tekstowe. Są zapisywane i przechowywane w pamięci Twojego komputera lub na innym urządzeniu, z którego korzystasz łącząc się z siecią internet (np. smartfon, tablet, etc.).
Poza ciasteczkami stosujemy w naszym serwisie także inne technologie pozyskiwania lub zapisywania informacji na Twoim urządzeniu, takie jak np. skrypty, piksele śledzące, wtyczki oraz HTML local storage polegające na przechowywaniu informacji w bazie danych pamięci podręcznej Twojej przeglądarki internetowej.
W jaki sposób korzystamy z plików cookies?
Szanujemy Twoje prawo do prywatności. Stosujemy ciasteczka oraz podobne technologie, aby umożliwić Ci wygodne, łatwe i przystępne korzystanie ze strony internetowej Media Expert.
Stosując ciasteczka, chcemy zapewnić Tobie między innymi:
- wygodne zakupy i korzystanie z podstawowych funkcji strony BeerBOOM,
- możliwość zmiany ustawień i dopasowania strony BeerBOOM do Twoich potrzeb,
- dostęp do najnowszych usprawnień na stronie BeerBOOM, które wprowadzamy dzięki prowadzonej analityce,
- reklamy widoczne w innych serwisach i aplikacjach, które dopasowujemy do Twoich potrzeb.
Z jakich plików cookies korzystamy?
Stosujemy pliki cookies sesyjne oraz stałe.
- Pliki sesyjne są aktywne, czyli zbierają i przechowują informacje tylko przez okres, kiedy łączysz się z naszą stroną internetową.
- Z kolei pliki stałe są aktywne przez czas, który jest z góry określony dla danego pliku. W przypadku technologii HTML local storage informacje pozostają zapisane na Twoim urządzeniu do czasu, kiedy zostaną przez Ciebie samodzielnie usunięte z pamięci podręcznej Twojej przeglądarki internetowej.
Poszczególne pliki cookies oraz podobne technologie stosowane na tej stronie mają różne funkcje oraz cele, dla których je stosujemy. Możesz zapoznać się z nimi poniżej.
Ciasteczka niezbędne do korzystania ze strony
Pliki cookies, które są potrzebne do prawidłowego działania sklepu BeerBOOM. Umożliwiają Tobie wygodne korzystanie ze strony oraz jej podstawowych funkcji, np. logowania w serwisie, obsługę koszyka itp. Ten rodzaj plików nie wymaga zgody, ponieważ ich stosowanie umożliwiają przepisy prawa.
Ciasteczka zapamiętujące ustawienia strony
Pliki cookies, które służą do zapamiętywania Twoich ustawień, np. preferencji językowych czy oznaczenia Twojej lokalizacji. Jeśli nie wyrazisz zgody na zastosowanie tych ciasteczek, wtedy niektóre funkcje sklepu mogą nie działać prawidłowo.
Ciasteczka umożliwiające ulepszanie strony
Pliki cookies przechowujące informacje na temat odwiedzin i sposobów korzystania z serwisu. Są nam niezbędne do poprawiania zawartości strony, prowadzenia procesów analitycznych oraz usprawniania wydajności sklepu BeerBOOM.
Informacje zbieramy przy pomocy ciasteczek oraz narzędzi analitycznych pochodzących od autoryzowanych partnerów zewnętrznych. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, dlatego zbierane dane są przechowywane w zbiorczej postaci, chroniącej prywatność użytkowników.
Ciasteczka dopasowujące reklamy do Twoich potrzeb
Pliki cookies pozwalające na wyświetlanie Tobie reklam na innych stronach WWW, w aplikacjach i w serwisach społecznościowych. Takie reklamy zostaną dopasowane do Twoich oczekiwań, a same ciasteczka umożliwiają nam analizę Twoich preferencji i promocję produktów, które mogą Cię zainteresować.
Prowadząc działania reklamowe, korzystamy z rozwiązań pochodzących od autoryzowanych partnerów zewnętrznych. Uzyskują oni dostęp do zebranych informacji i danych dotyczących Twoich preferencji, które mogą przetwarzać także na swoje potrzeby.
Korzystamy m.in. z Google AdWords oraz Google Tag Managera. Google Tag Manager jest narzędziem pozwalającym na pozyskanie, przetworzenie (szyfrowanie) i wysłanie danych za pomocą właściwych skryptów (tagów) do Google. Następnie po stronie Google odbywa się połączenie zaszyfrowanych danych użytkownika z zasobami posiadanymi przez Google, co ostatecznie pozwala na zaraportowanie dodatkowych konwersji w systemach analitycznych (Google Analytics) i reklamowych (Google Ads). Działa to w ten sposób, że na etapie składania zamówienia przez klienta zbierane są dane takie jak e-mail oraz numer telefonu podany w zamówieniu, które po automatycznym zaszyfrowaniu (metoda SHA 256), wysyłane są do baz danych Google.
Na jakiej podstawie stosujemy pliki cookies
Podstawę dla stosowania plików cookies stanowi prawnie uzasadniony interes właściciela strony (w przypadku cookies niezbędnych/technicznych) albo zgoda użytkownika (w przypadku pozostałych cookies i im podobnych technologii).
Co możesz zrobić, jeśli nie chcesz korzystać z plików cookies?
W każdym momencie możesz wycofać zgodę dotyczącą cookies, np. zmieniając ustawienia cookies, usuwając je lub zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ograniczenie związane ze stosowaniem cookies może wpłynąć na poprawne działanie serwisu BeerBOOM lub jego wybranych funkcji. Z instrukcjami zmian ustawień cookies w ramach popularnych przeglądarek możesz zapoznać się na wymienionych poniżej stronach WWW:
- Microsoft Edge:
https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/wy%C5%9Bwietlanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-a7d95376-f2cd-8e4a-25dc-1de753474879 - Google Chrome:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl - Mozilla Firefox:
https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies - Opera:
http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/ - Safari:
https://support.apple.com/pl-pl/HT201265 - Adobe (pliki cookie flash):
http://www.adobe.com/privacy/policies/flash-player.html
Przetwarzanie danych poza EOG
W związku ze stosowaniem na naszej stronie plików cookies dostawców zewnętrznych, niektóre informacje pozyskiwane przez te pliki mogą zostać przekazane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jeśli mogłoby dochodzić do przekazywania informacji poza Europejski Obszar Gospodarczy, będzie się to odbywać wyłącznie w ramach procedur wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych, a więc:
- do takich krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą, że zapewniają one odpowiedni stopień ochrony, albo
- w razie braku ww. decyzji – po zapewnieniu odpowiednich zabezpieczeń, i pod warunkiem, że obowiązują egzekwowalne prawa osób, których dane dotyczą, i skuteczne środki ochrony prawnej, np. na podstawie zawarcia z podmiotem, do którego dane mają zostać przekazane standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, wyposażonych w dodatkowe środki zabezpieczające – o ile będzie to konieczne.
Szczegółowe informacje na temat stosowanych zabezpieczeń można uzyskać poprzez kontakt z nami z użyciem danych kontaktowych podanych w naszych Zasadach przetwarzania danych.